10 Aralık 2010 Cuma

Bu kız bunca zamandır ne yapıyor:)

Bloğuma baktım da en son Haziran'da birşeyler yazmışım. Demek ki biraz biriktirmem gerekiyormuş.Bildiğiniz gibi yaz korkunç sıcak geçti. Değil seramik yapmak, hiçbirşey yapamaz hale geldim. Neyse ki torna dersleri almaya başlamıştım, tatiller hariç aksatmadan devam ettim.
Torna pek öyle yazılarak anlatılacak birşey değil:(
Bu arada Mecidiyeköy'deki evimi atölyeye çevirdim. Dün itibariyle çalışmaya başladım. Pazartesi, Salı ve Çarşamba günleri orada çalışmaya devam edeceğim. Yolunuz düşerse kahve içmeye beklerim.
Eylül'de de Kadıköy Halkeğitim'de seramik derslerine başladım. Orada yaptıklarımızı ancak Nisan'dan sonra sırlayacağımız için yaptıklarımızı yaza doğru paylaşıyor olacağım.

Benden haberler şimdilik bu kadar, bundan sonra yaptıklarımı daha düzenli paylaşmaya çalışacağım.

2 yorum:

bebek şekerleri dedi ki...

Merhaba,

Zaman zaman bloğunuza bakıyorum ben de ne zaman yazacaksınız diye:) Bekliyoruz yazılarınızı, kolaylıklar ve başarılar dilerim..

senay akdemir's ceramics dedi ki...

Cook tesekkur, bundan sonra tembellik etmemeye calisacagim:)